Ingrosso Axwell

Åhhh helt underbara låtar ...Utan dom hade jag aldrig klarat gå upp idag.. ska äta en macka sen blir det att sticka till jobbet igen... Blev 18 timmar ca igår... sliten som bara den .. Men positivt tänkande 5 veckor 7 dagar i veckan kvar you can make IT!!!! Go girl....


Hur hanterar du att jobba med dit ex? Fick den frågan på en intrevju o jag vet nog inte riktigt vad jag svarade... tror man svarar på ett sätt o sedan haterar det annurlunda när situationen uppstår...
Det är väl kanske en mognads sak... vet iallafll jag löste det bra......

Behöver sminktips o vad jag skall använda för produkter Emma!!!!!!!!!!!!!! Fick ju lite råd på jobbet igår men dom försvann lika snabbt. Sjukt bra upphämtning i serveringen igår.. visste det skulle bli tufft neb vi är sjukt grymma


Time to goooo....


Kommentarer
Postat av: Emma

Ja vi va grymma =)

Makeup tips one on one.

Använd alltid ngn form av fuktighetscream (ansiktskräm) innan du sminkar dig. Vänta i ungf. 10 min innan du fortsätter sminka dig. På så sätt skyddar du din hy. Som Kitte sa igår. I ditt jobb så försvinner sminket lätt. Men det viktigaste är att du lägger en bra bas. =)

2009-11-09 @ 01:12:47
URL: http://justadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0