Julhandel

Har ni börjat handla era julklappar till nära och kära ? Inga jag vet dock vad jag skall köpa till min mamma... amnada är redan klar :) O vad skall man köpa till sin bror? hm o mormor morfar o xante.. hm Till xante blir det nog massa hundgodis och lite annat smått... har önskat mig en organge eller knallgul spårlina så vi kan börja träna o kanske tävla så småningom..

Snart dags att röntga honom igen.. blir det inte bättre så blir det att prata med försäkringsbolaget o uppfödarna hur vi ska lösa allt....:( det viktigaste är ju iallfall att han inte har ont..

Haft en rätt bra dga på jobbet.. dock fortfrande seg o småförkyld skall det aldrig gå över? Sålde typ 4-7 telefoner idag o ngt modem.. nice .., men systemen är så krångliga bara snurrar i huvudet fast idag sitter ceasr som smort.. Imorgon kväll är det vipkväll :) ska bli duktig o göra övningsprogramet imorgon på gms eller va dte nu heter grått e det iallafall.. hm...

   Funderar på att bli mörkhårig igen.. 2008  när jag jobbade i klädaffären..

Dubbeljobbat idag med.. inga lediga stolar så man kunde se malmberg på teaterna lite tråkigt men men hörde dock inte publiken skratta så jätte mkt??? hm kanske skulle kolla min hörsel.. hörde dock genom dörrarna hans skämt men dte hade varit bäst att sitta inne o lyssna :)

Ska krypa ned nu ska bli skönt .. börjar 12 im men det blir en sen kväll...


Rest resa Ja Tack!!

Eller SPA weekend...

var rädd om dig henke nere i öster.. håller tummarna för du kommer hel hem i februari:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0