Långsömn..

Såg ullared hela programet för en gångs skull.. med is runt handleden o foten aj aj... sappade lite på de nadra kanalerna o då var det ett program om läkemedl o örter.. hm humle jag som sovit sjukt dåligt på ett tag o så pratade dom om sömn... o jag blev trött... hehe sov från 21-00-08.45  skönt har dock lite bråttom till jobbet nu... o jag skall kolla noga idag var jag sätter fötterna.

Man borde inskaffa en nedskräpningspolis så att folk lär sig att man slänger skäpt i papperskorghar o inte på gatorna. Det ni alla politiker. Det finns faktiskt sådan poliser i andra ländre o man får böter om man spottar på marken.
Jag kunde faktiskt slagit huvudet i trottoarkanten eller bnrötit ngt igår. jÄVLA männikor som inte ens hjälpte mig upp.

O jag det hände jag ramlade illa eller halkade på ett bananskal igår efter min lunch när jag var påväg till jobbet.. lite komiskt är dte men vad hade hänt om det var en äldre person*?

kiss puss kyss kuesse


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0