Myspys med panda

Äntligen haft en nygammaöl myskväll med deps housewifes igen var några veckor sedan vi satt o myst ihop o snackade massa skit :)
Vi hittade även våra gamla minnen o satt o skrattade åt alla gamla minnen.. tänk att man redan glömt vad man gjorde för ca 1 år sedan just den månaden... funderar på att börja skriva en hemlig dagbok men det är ju så jobbigt att skriva för hand o jag vill inte ha den sparad på min laptop direkt..

Fick lite insperation av mormor.. idag för hon bokför allt dag till dag o har gjort det i flera år nu... minns de röda eller gröna böckerna fån morfars firma där det fanns plats att skriva lite om varje dag som hänt...
Saknar er otroligt mkt o ångrar jag inte tillbringar mer tid mer er :(



Syns att jag var sjuk den dagen på bilden... svullen o blek jäkla svininfluensa....

Har ni tagit vaccinet? Jag tänker verkligen inte göra det.. men det är ju upp till er och mig...

Ska gå och knyta mig nu helt slut...

kyss jossan

Jag älskar er <3

Kommentarer
Postat av: Panda

Love you too

2009-11-11 @ 02:39:51
URL: http://vaniljsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0