Regn o rusk

Brr kallt ute fryser när jag ser regnet smattra mot rutan.. hoppas ngn hämtar mig så jag slipper gå till jobbet.. :) Har sjuktligt ont i armen sedan jag ramlade o det finns ett fint låmrke också som ett bevis att man visst kan halka på ett bananskal.. skrattar faktiskt åt det fats det var ganska pinsamt...

Tur man skall jobba i köket idag och inte serveringen hade ju inte varit så himla kul att bära tallrikar när man har ont och är stel..
Tur jag var o handlade innan när dte var uppehåll.. Har targit det lungt o skönt idag sovit länge o lagat min favotit rätt enchiladas mums.. lägger upp en bild också sedanre ikväll när jag kommer hem...

Men innan jag åker till jobbet ska jag sticka förbi BK o kärva få min sås till salladen jag köpte igåtr riktigt förjvligt börjar bli trött på att dom glömmer packa ned allt som man betsällt ,, var fan ingen kö heller bara i som väntade på sin beställda mat..

Ne nu väntar en värmande dusch hörs ikväll puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0