Snabba ryck

Den satans förkylningen / flunsan är tillbaka jäkla skit.. hm o jag får skylla mig själv som inte vilat tillräckligt.... men men mitt eget fel...
Kom inte upp ur sängen så det blev ingen kurs imorse orkade inte helt enkelt kroppen sa nej...sedan har dom ringt mig nästan hela dagen för att pracka på mig ngn fortsättningskurs ehh nej tack säger jag .... ingen kurs jag kommer rekomendera för den suger.

Har precis kommit från stan .. var en sbabis med amnada tvungen att köpa svarta skor o nya serveringsbyxor.. var ute på willys en runda med lila faran hahha o så rånade jag kim oockså..


Rätt roligt när vi hoppade ut bilen vid kiks jobb så gick de förbi 2 killar/männ o vi fortsatte in i affären efter dom framme vid kassan skulle vi hälsa på kik o jag säger det här är ett rån o skrattar då säger killarna o skrattar vi är från C4s hahha kul. Dom skulle sälja ngt vakt avtal.. fan säger amanda du skulle fortsatt rånet o sagt helikopern stod utanför hahahaha skämt o sido men fan vad kul att ja skoja me kik o några vaktnissar stod bredvid haha...

jajja ska knapra lite tabletter o sedan bege mig till jobbet.. har sjukt ont i bröstet...

Maten på trendi var värdelös!!!

Lägger upp bilder på att jag inhandlade för dagen.. sjukt sugen på dom nya vintege underkläderna i turkost....

Kommentarer
Postat av: Mandy

G4S inte C4 haha! Men kul var det!

2009-11-04 @ 15:50:12
URL: http://vaniljsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0