Tuff dag igår minnsan

Inledde dagen starkt med att vara pigg o utvilad haha pytsan . Grannen hade väldens fest o förde liv ända tills 4 då man fick börja ta i med hårdhanskarna.. så allt resulterade i att det blev 4 timmars sömn totalt... hm riktigt roligt när jag skulle jobba i köket på morgonen.

 

Nu har jag äntligen gjort det bytt till ESET ist för norton!!



/>Sedan hem och byta om äta lite o vila 30 minuter typ innan emma dök upp och vi begav oss mot Yllan för en natt o dag o kväll fylld av jobb. Riktigt mkt folk o samma rullians som vanligt när det gäller förvirrade människor olika viljor o en massa annat... men men slutet gott allting gott..

Skulle igentligen varit o ridit ett sto kl 10 men mina ben var som spagetti efter igår natt o huvudet var vid fötterna av trött het så jag skall försöka göra de efter jobbet ikväll. Skönt med ridhus säger jag bara :)

Dags att hoppa i duschen börjar om 30 min...

Hittade en gammal bild från min gamla lägenhet hahah jag o panda känns konstigt vi har knappt pratat på 2 dagar så mkt som vi brukar .. * saknar ..



Kommentarer
Postat av: Mandy

Fy fan vilken rälig bild! Sjukt är det, två dagar! Vi som pratar 10 gånger om dan haha!

2009-11-15 @ 14:59:56
URL: http://vaniljsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0