Vaken i min säng o snön faller

Helt underbart tittade ut genom föntret för jag kund einte sova o vad faller inte från himlen ju snö.. hade en het diksussion om snö på jobbet o jag fick rätt... Den lägger sig sakta men säkert på gatan det är ca 4 minus ute o jag känner att jag bara vill dra på mig kläderna mössan o ge mig ut o bara titta mot himlen o drömma mig bort :)

Älskar snön det får mig att bli så underbart lycklig o upprymd alla bekymmer är som bort blåsta.. borde sova nu men det är så många tankar i mitt huvud som flyger runt...

Tänk om liver kunde varit lätt... Varför skall det vara så komplicerat*?
Bryr du dig om åldersskillnad?
Jag vet att jag gjort rätt men ändå känns det så fel...
Hur svårt kan det vara?

Skulle du som läser detta kunna vara gift fortfarande komma hem o känna att du inte älskar personen att du hela tiden skulle tänka på ngn annan o veta att du inte varit trogen
 Såhär ser det ut utanför mitt köksfönster :)


Tror inte jag skulle kunna vara gift isf
Inte när man lovat ngn trohet
Lovat ngn att ända tills döden skiljer er åt
Att älska i nöd o lust...

Frågan är hur länge skulle jag orka om de nu var såhär ställt....

Men är det så att man gör allt för pengar pengar är ju en väldigt stor del av livet men o andra sidan så är du lycklig på ett helt annat sätt om du har nära o kära...

Vill flytta bort långt bort....


Din förevigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0