Älskarinnor o frost

Hm trevlig morgonläsning hm.. kan väl dock tycka det finns andra mer intressanta älskarinnor berättelser.. jag vet nog en som hade gjort många nyfikna .. hahha
Nej nej jag tänker inte berätta...

När jag var uppe inatt vid 3 tiden var det 5 minus kan ni fatta blää vintern är verkligen på G... har sovit helt ok inatt vaknade dock av att ryggen börjar göra sig påmind igen fattar noll har ju varit leig ngn dag nu o inte ansträngt mig....

Hoppas dagen bjuder på ngt bra ... kan behöva lite uppmuntran känner jag.. har ju lätt för att bli lite deppig på hösten ...
Nu är det bara sminkningen kvar blir en light variant idag är fruktansvärt trött... sedan när jag kommer hem efter att ha varit på lektinen blir det att koka päror o värma laxen mormor gjort mmmmssss ska träffa panda panda o plugga lite o efter dte tänkte vi checka shopputbudet i staden...

 Xante o jag vid äppeltavlan 2009 min absoluta favorit bland alla som gjort :) Blåse dock som bara den men men ...

Är det ngn som vill åka till Ullared? Tänkte samla ihop lite folk o åka dig..?? maila eller ring mig


Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0