Äntligen

Amanda ringde o väckte min typ nästan som vanligt om måndagar.. var meningen jag skulle haft xante idag men blev inte så tyvärr.. men det räckte att amanda hade ella med sig.. så vi lastar in oss på bussen för att byta min dator som inte fungerat enligt mig o ni som har använt den..
Hm som vanligt inget i den förbannade affären som fungerar..

Men nu är jag på bättre humör har fått en jätte fin HP med svarta/vita bubblor /ringar på som fungerar super.. det ända jag saknar är väl tangenterna från det gamla bordte men man kan inte få allt.. huvudsaken är att det fungerar som det skall.


Sitter o halvsover framför tv:n ,,riktigt trött o jag har super ont i halsen.. ska tydligen jobba imorgon :) jag som hade tänkt plugga men jag har nog hela eftermiddagen att plugga med panda panda har blivit en vana att sitta på biblan med henne o ha skoj..:)

Ne dags att snart dra på sig träningskläderna. Har bestämt mig för att göra ett uppehåll med tabletterna denna veckan o så hur kroppen känns o om jag fortsätter gå ner i vikt o är lika pigg/trött som innan...
Har redan märkt stor skillnad men kanske pga stress mkt jobb o annat som just nu gör mig nedstämd..


 
Allt känns jobbigt just nu o jag vet inte vad jag vill....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0