Brrr

Verkligen kallt kände jag inatt när jag var uppe o drack vattet kanske inte så konstigt när mina element är sönder.. så¨jävla dålig FASTIGHETSSKÖTARE som aldrig lagar det.. blir så förbannad...
Ska ringa o höra med morfar om han inte kan kolla på dte för jag fryser ihjäl..
  Lite sommarbilder från 2008 sol värme sprit


Det är likso´m mig vi pratar om jag brukar aldrig sova i en lite tunnare bomulls jacka mysbyxor o värsta rosa ludd strumpor haha

Nej ska äta mina hemmalagade jalapenobullar nu dricka lite tee o sedan bege mig till jobbet..


Höll på att glöma det viktigaste jag ska lukta på dom underbara rosorna innan jag går :)

Sjukt packade var erika o jag .. vintern 08
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0