Förbannade jäkla skit

Behöver inte säga ngt alls.. är mållös men tycker jag är det ofta nuförtiden.. jaja har iallafall ett reservkort i handen.

Om bara några timmar så är det jobbintervju dags.. hm undra om jag har varit på så många innan?
Hm telenor /anthill intervjuen var galet hård
Klädaffären lämnade jag bara ett cv o sedan var jag anställd
Taxi hm hade vi ens ngn intervju*?
Tbaren  minns faktiskt ej tror det var tidigare arbetsfplats som avgjorde
Hotell Åhusstrand praktik ledde till jobb
Ylllan södra kasern stort möte där man fick skriva ned sina uppgifter

O imorgon är det dags för telia intervju längtar med en skrämande förtjusning faktiskt tack för all back up o tips kan nog behövas .. mne jag ska klara detta galant..

Hatar att vara förkyld o hostmedicinen är rena mardrömmen för min stackars mage...hostar så jag tror att jag inte har några lungor kvar..



Snart Hubertus jakt ngn som lånar ut sin häst.?? hinner ju inte få iordning på 7åringen tills dess...bläää
Sjuk träningsvärk har jag..

Pratat med en kollega ikväll.. gammal får jag vä'l säga o det kändes precis som för.. :)

Träffade Ingela o jessica idag gamla telenorare :) vi var på duvanders o fikade.. tycker att betalar man för en paninnii så ska den fan vara varm o osten smält!!! skärpning tack.

Läggdags .... dock tror jag inte jag kan sova .. var skit trött innan skulle lagt mig då.... jajja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0