Gäsp

Riktigt sliten märkte jag när jag steg upp.. blev dessutom väckt av ngn idiot som ringde på skyddat 5 gånger fast man klickade hela tiden.

/>Frös inatt faktiskt o hade helt sjuka drömmar usch hoppas dom inte blir sanna för då vet jag inte vad jag skall ta vägen ... Slipper iallafall frysa dom har äntligen fixat värmen inne påp toa så nu e där hösta temperatur :)

Ryggen känns bättre men inte alls ok.. tyvärr men men så kan det gå..

Ikväll är det fredags mys panda o jag skall kränga grönsaker dippa o färga håret o checha ngn bra film :) mysigt värre kan nog inte med ord beskriva hur glad jag är att du flyttade hem..t ycker du kan flytta in hos mig 2 dagar i veckan också hehhe


Ne ska sticka te jobbet nu... en kock måste vara punklig o noggran :) Trivs som bara den i köket


Just de efterlyser en ny Canada Goose jacka .. o amanda också så har ni ngn hemma kan ni väl lägga en kommentar så hör jag av mig  eller amanda :)




Pussss Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0