Good morning

Läste tidningarna på nätet imorse stort gratis till min gamla arbetsgivare anna svanberg o medea.. ge nu allt ni har nera i Flyinge :)

Läste också att ngn hade blivit rånad utanför där jag bor.. hm läskigt får nog börja vara lite försiktig när jag är ute på mina jogging rundor eller promenader...Hoppas inte mamma läser det i tidningen för då kommer det bli ett jäkla tjat på henne...

No väl skall pallara mig iväg till jobbet nu... ska försöka ta ledigt 1 timme senare idag o köpa mössa o vantarna o sedan sova lite.. o ta en långdusch o sedan sticka tillbaka te jobbet.. blir en lång dag idag.. o förhoppningsvis fest ikväll om jag slutar  tidigt...

 Min favobild just nu :)

Puss o kram ses på stan...

Kommentarer
Postat av: Emma

sv. Nej det va bara den bilden...

2009-10-18 @ 23:30:53
URL: http://justadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0