Hm jag vill ha ny för dom är varma kul o bli motarbetad!!

Johanna Jossan Nilsson Vill ha en ny Goose jacka!!!!

för 42 minuter sedan · · Gilla / Ogilla
Jonathan Nilsson
Jonathan Nilsson
jag köper din andra;D
för 36 minuter sedan · Ta bort
Johanna Jossan Nilsson
Johanna Jossan Nilsson
måste hitta en ny kort först..
för 25 minuter sedan · Ta bort
Fredrik Marthell
Fredrik Marthell
vad är de som är så bra med dom?
för 24 minuter sedan · Ta bort
Jonathan Nilsson
för 24 minuter sedan · Ta bort
Gustav Skoglund
Gustav Skoglund
Ska du inte köpa en MiniDisc att lyssna på också?
för 16 minuter sedan · Ta bort
Johanna Jossan Nilsson
Johanna Jossan Nilsson
va ska ja med det till??
för 16 minuter sedan · Ta bort
Gustav Skoglund
Gustav Skoglund
Vet jag inte. Men den gör lika mycket nytta som en jävla Gåsjacka.
för 15 minuter sedan · Ta bort
Frida Amanda Kjellkvist
Frida Amanda Kjellkvist
Hahaha, säga vad man vill om CG, men de håller en varm iaf!
för 15 minuter sedan · Ta bort
Fredrik Marthell
Fredrik Marthell
men de finns de billigare alternativ som också gör.
för 14 minuter sedan · Ta bort
Johanna Jossan Nilsson
Johanna Jossan Nilsson
hm har aldrig frösir i mina CG jackor du borde prova o köpa en G
för 14 minuter sedan · Ta bort
Gustav Skoglund
Gustav Skoglund
Det gör en död hund med men inte tar man på sig det frivilligt.
för 14 minuter sedan · Ta bort
Frida Amanda Kjellkvist
Frida Amanda Kjellkvist
Jag kan inte sluta älska de iaf :) G, du har ju haft min på dig! :)
för 13 minuter sedan · Ta bort
Gustav Skoglund
Gustav Skoglund
En dag av skam
för 12 minuter sedan · Ta bort
Johanna Jossan Nilsson
Johanna Jossan Nilsson
hahha illa illa
för 12 minuter sedan · Ta bort
Gustav Skoglund
Gustav Skoglund
Är det inte bättre att köpa en jacka som inte bara är varm utan snygg också?
för 11 minuter sedan · Ta bort
Johanna Jossan Nilsson
Johanna Jossan Nilsson
va skulle ja då köpa hemvärnsjacka? nej jag tycker den är snygg
för 10 minuter sedan · Ta bort
Gustav Skoglund
Gustav Skoglund
Den var snygg när Pluto var en planet.
för 9 minuter sedan · Ta bort
Fredrik Marthell
Fredrik Marthell
Låter mest som du gillar den för att den är dyr.
för 8 minuter sedan · Ta bort
Johanna Jossan Nilsson
Johanna Jossan Nilsson
nej det gör jag inte göar har 2 för dom håller mig varm o dom är snygga!
för 8 minuter sedan · Ta bort
Gustav Skoglund
Gustav Skoglund
Nej det gör du inte. Du gillar dem för att du tror att människor omkring dig tycker du är ball som lagt en månadslön på en ful jacka. Men det gör de inte. De tycker bara att du är en wannabe-brat som missade klädstilen men ca 5 år.
för 6 minuter sedan · Ta bort
Frida Amanda Kjellkvist
Frida Amanda Kjellkvist
Haha, 'låter mest som du gillar den för att den är dyr'. För dem som inte vet kan man fynda rätt fint på blocket, så man inte behöver gå runt i samma jävla HM jacka som alla andra!
för 5 minuter sedan · Ta bort
Johanna Jossan Nilsson
Johanna Jossan Nilsson
men för helvete. jag vill ha en ny jacka för jag älskar dom!!!!! Bra du känner mig bättre än jag själv gör. MOGET la ut denna sta¨tus ifall ngn skulle sälja sin! O hade det varit ute me goose hade dom inte sålt dnenu. Domn säljer dne för dte är en bra jacka!
för 4 minuter sedan · Ta bort
Gustav Skoglund
Gustav Skoglund
Vänta, jag ska bara skicka sitt inlägg till FRA så de kan dekryptera det. Strax tillbaka.
för 2 minuter sedan · Ta bort
Johanna Jossan Nilsson
Johanna Jossan Nilsson
haha ge dig för fan
för ungefär en minut sedan · Ta bort


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0