Kallt..

Brr hela lägenheten är iskall .. skall hoppa in i duschen nu o hoppas det finns varmbvatten.. vilket det inte fanns ingår.. hatar verkligen när det blir kallt o man har massa schampo i håret.. hm..

Så efter förra incidenten i den gamla lägenheten ovanför dne jag har nu så efter den första kylan slagit till tvättar jag alltid håret först för att unvika tråkigheter hahha..

Fick nyss press medlenadet inför torsdag.. kittlar lite i magen .. blir nog inget stort av det  men man vet ju aldrig vad som kan hända hehe denna staden är ju så konstig...

Ne ska skynd amig ska hem till panda o lusläsa mina bokföringsböker tråkigt men ett måste.. bläääää


Rädda mig

glöme ju säga det amanada o jag shoppade detta undebara ting fast i grått :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0