Kidnappad

Hm hatar överraskningar hehe eller nja det beror på vad det gäller... mamma ringde o bokade upp mid idag.. vet inte hur länge hade behövt plugga bokföringen inför onsdag fattar typ noll men men dte löser sig nog...

Enda ledttåden jag fått är att vi skall åka bil en bra bit, min bebis xante är med o han har sin sele på sig o att jag skulle vara varmt klädd..

Så jag laddar kameran bränner en skiva med dunka dunka laddar me choklad o vatten o såklart minj underbara långa Goose jacka.. hehe allt för att provocvera hehehe :)

Inte sovit mkt inatt tusen tankar som far runt mitt huvud.. lite sugen när jag kollade i resledar katalogen igår natt... hm men man vill jhu inbte åpka sj direkt men dte är inte säkert man hamnar i samma team o ort om man åker 2... kanske skulle börja funder ai dom barnerna.. men man blir ju inte långvarit resten av livet ut om man väljer dte yrket.. hm...

Ne nu ska jag dra på mig jackan o sätta mig i bilen o ... iväg bär det..

Ska lägga upp en bild på mitt mörka hår sne.. funderar på att mörka det lite till -.... får se vad min panda frisör säger ikväll .. nämligen mys med ett extra avsnitt av SWE fruarna ikväll om hon kan slita sig från träningen :)


kiss kiss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0