Mega ont i halsen

Vet precis vem jag skall beskylla idag...
Riktigt cp trött och det är svin kallt i lägenheten .. fattar inte att dom inte fixar det har ju tjatat i evigheter.. lata jävla fanskap .. Har ingen bra dag idag heller.. gårdagen var för jävlig.
Men men jag hatar när jag får dålig service eller att dom inte fattar ngn ting av problemet. jag vet väl för fan om min dataor inte fungerar eller ej.
Sedan att den inte hänger sig hela tiden ja dte kan ju inte jag gör på beställning så dom ser det. Klart som fan att den funhgerade när ni test körden den. Men vännerna har sett hur den får cp spel-'
 jajja slutet gått allting gott är nöjd med den nya o den fungerar.

Men jag har faktiskt köpt min sista produkt på det stället . O denna gången tänker jag hålla mitt ord om den saken. Annars får ni hålla mig i örat.

Hatar att bli väckt av att höra taxi växlens röst i örat.. åhh ska stänga av min mobil.

Ska träffa panda panda idag o plugga:) My love


Behöver du antivirusprogram ? Prova NOD32 gratis i 30 dagar. dagens lista

 Jobba om jag orkar
Plugga inför kursen imorgon
Träffa amanada
Träffa Emma
Ringa carro ang hästarna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0