Migrän

Tycker jag har haft mnigrän eller ont i huvudet många gånger på ganska kort tid på sistone.. undrar vad det beror på.. O blir ganska nervös med tanke på att min kusins blodkärl plötsligt brast utan ngn förvarning hon hade bara huvudvärk som symptom....

Men men tror mer det handlar om stress dåliga sovvanor jobb tider o mat.. hm har ju dessutom ätit några choklad bitar men det skall inte va så stor inverkan tycker jag...

Satt o läste Blondinbellas senaste inlägg hm bortskämd är det ända jag har att tillägga.

Hm visst jag skrev också en önskelista men det var på nödvändiga saker:

Här kommer min juklappslista

Ny dammsugare
Grytlappar
Nya örngott
Handdukar bad/hand/kök
Hallmatta
Stavmixer
Parfym . Rolf/hugo, Gucci rush, Sean Pauls kvinnokroppen min favoritparfym....
Helkroppsspegel

Men som sagt det är tanken som räknas inte innehållet i paketet!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0