Mkt blod idag

Fick lägga tryckförbannad idga en stackars tant som skarapat skurit upp halva benen idag.. usch stackaren.. tur att man är handlingskraftig och vet vad man skall göra..
Fick mkt beröm av sjukvårdare och en läkare .. Rätt att vara stolt faktiskt :)

Nyss kommit hem en efter en liten krogrunda med panda panda .. :) riktigt skönt men jag har ont i halsen lite...
Träffade min underbara stefan på hemvägen som stannade o kramade lite på mig :) hm får väl se o amanda godkänner honom :)

Har bestämt mig också nu.. dte får vara slut på kylan ska gå klart kursen o jobba ett tag till sedan blir det flytt till varmare breddgrader.. iallafall för ett tag framöver.


Måste sova ska upp tidigt o jubba sedan blir det att fira min födelsedag på kvällen .. gissar på class o grand kanske.. får se..
Skulle ju inte varit ledig men men..

Im still inlove with you boy... nanna nanna nananananan nanananan hahah

natti natt


Kommentarer
Postat av: Mandy

Snart drar vi!

2009-10-03 @ 01:14:50
URL: http://vaniljsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0