Nu är det fredag...

Tycker veckan har gott otroligt snabbt....
Fick inte förlja med till Göteborg igår när dom skulle på ngt möte hm fcik till svar att hade jag följt med upp hur skulle dom få plats på vägen hem med alla mina shopping kassar..
Mitt svar blev vi tar mercedes bussen dit.. eh johanna vi ska på volvomöte inte direkt lämpligt då att komma med fel bilmärke när nästan alla taxibilarna är volvo hhaaa.-.. jajja min shopping är fan viktig :P

Ny mobil igår thjoo så nu är det bara att ringa o sms bomba mig igen :)

Ska hoppa i duschen lite snabbt nu.. staden med madde o martina väntar sedan ett dubbelpass på jobbet.. _:)
'
Imorgon P-fest såklart!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0