Onsdag onsdag

Typiskt jag skulle bli sjuk denna vecka eller igentligen inte... är inte mkt jobb denna veckan men jag har inte tid att bli dålig blää..
Har sådan fruktansvärd värk i mina lymfökörtlar o muskler att jag blir knäpp.. värre smärta än när jag red 7 hästar per dag utan att ha ridit på1  år hahah ....

Ska försöka hosta mig bort till kursen nu om en stund kan verkligen inte missa en till kursdag.. ser inte bra ut o man tappar så mkt... men hade jag vetat jag skulle vara så sjuk idag hade jag gått förra veckan... Borde nog uppsöka läkare med för det är ingen valigt förkylning för mian ögon rinner inte.. antagligen ngt luftvägsvirus blää....

Nix duschen nästa puss puss


Ps canada goose beige säljes storlek s 1100:-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0