panda o JJ kan

Hade planerat att frstätta ligga nerbäddad o tycka synd om mig själv efter denna jäkla dag o ha onmt i magen men ack nej tycket jag kunde ställa om för panda o hålla henne sällskap till greys so jag o magontet cyklade på min gröna fara till amanda på söder istället..

Usch kallt som bara dne hade min favo långa goose o en tjcok päls runt fgacet men frös som bara den ändå... vill ha vår sommar o sol...
Men man kan inte få allt...

Ska bli intressant o se om man kommer i kockbyxorna.. magen är enormt svullen o jag har jätteont.. blää o samarin eller alvedon hjälper inte... hatar detta...

Ne ska krypa ner o sova nu natti natt puss.. psst dte är -2 ute ... lägg på bilarna

heheh vi är störda-.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0