Så desperat

Fattar inte hut man klade sig förr i tiden .. har en enorm vatten läcka utanför mitt fönster o har inte haft vatten sedan 4 ca...

Har varit en satt säga en mkt händelserik dag .. kommer inte att gå in på några detaljer men att det finns så sjuka männiksor visste jag inte.. o att dessa dessutom är bland oss o ja.. helt mållös finns inte direkt ngt att säga föruom att jag tycker syn om denna person men det finns hjälp för dig att söka.

har suttit på ett sjukt tråkigt möte.. blev dock tvungen att avsluta det ebfter en stund pga lite andra omständigheter.. hm

Säger fy vad jag är lycklig och glad över att du hörde av dig :)

Pluggat satan idag alltså men fattar noll.. satt många timmar på bibland med amanda idag o även finaste kom förbi :) Du gör mig lycklig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0