Smärta

Skulle lägga mig igår kväll efter att man hade kollat en film.... Så jag han typ krypa ner o hitta sov position när en såg av smärta bara sköljde över ryggen så jag tappade andan...sen var dte precis som jag inte kunde röra mig en bra stund efter det.. har haft riktigt ont hela natten..




 >Har ju slavart med att byta vårdecentral så jag är fortfarande skriven i Åhus men när jag ringde till city hade dom inga akuttider o sköterskan gissade på dubbellunginflamation ehh?? jajaj eller en släng av influensa...
Hm jag undrar det..

Blir iallafall så att jag måste gå på kursen missade den förra onsdagen o efter det får jag hem äta ngt snabbt och sedan sticka till akuten.. kosta vad det kostar jag har sjukligt ont o är stel i hela bakpartiet..

Till alla idioter där ute som skiver anonyma kommentarer el som inte kan skriva ert namn varför kommenterar ni om ni inte kan stå för era åsikter o det ni skriver?
Dom flesta bloggar som finns att läsa idag är ju till för att bli kommentarde på rätt sätt o för att provocera er läsare.
Men gör det på rätt sätt. Ni lämnar faktiskt en ip adress efter er som går att spåra.


Puss jossan


Bild: jossan
Foto: panda panda
plats: malmöööööö
2009

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0