Tablett efter tablett..

Ska detta knaprande aldrig ta slut..varför skulle jag av alla bli drabbade av flunsan.. är dock glad för att man slipper ligga på sjukan men att gå runt o flåsa som en galning,,, ha fruktansvärda smärtor i bröstet hosta ha ont i öron tänder hals o hela kroppen är fan ingen hit.
O dessa morfin skit tabletterna är heller ingen höjdare för varne mig eller min kropp att ta... är ju döds trött o har inte fokus för 5 öre ens... illa...

Kan tycka att det är dumt man tagit bort de röda trianglarna på medicinerna idag... de besvärdade ju knappast ingen.. idag säger dom bara på apoteket att man skall ta dte lungt o dom rekomenderar inte att man kör bil.!!!


Hallå jag hade aldrig satt mig i bilen efter att ha tagit dessa som jag tar.. känner mig som i första staidet på en fylla eller en bakis dag....Så för fasiken sätt på trianmglarna igen på de medicinerna.

Ska värma lite tee med honung nu tänke jag .. om jag inte somnar... sov otroligt lungt o skönt inatt:) Undra vad det berodde på:P


Go to fullsize image

Känner mig så levande men samtidigt fruktansvärt sviken arg och ledsen... Men jag måste själv sätta ner foten det kan ingen annan göra åt mig.

Dock är det tummen uppfälld o glädjen på topp jobbar mitt första pass på Telia på måndag :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Du kommer då fan inte till mitt jobb om du är sjuk snäckan. Haha.. Btw, jag hoppas inte att du sätter dig i bilen ändå. No licens - no driving ;)

2009-10-31 @ 00:35:22
URL: http://justadoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0