Underbar födelsedag

Mamma o xante kom på besök innan jobbet o agde med sig underbara blommor o presenter o pengar :) Sedan var jag tvungen att skynda mig till jobbet.. ganska hektisk men skön dag...

När ja jobbade idag hade jag typ 15 missade samtal o när jag kollade på nätet var det citybudet som sökt mig:) var underbara blommor från stefan :) o kadar :) betyder jätte mkt för mig verkligen helt underbara sagolika .. har spenderat mer tid med att lukta på dom idag än jobba hahha

Åh kan inte bli mer gladare :)

Efter jobbet blev man bjuden på 2 rätters av kik o panda panda som ade gjort en supermysig avslutning för min dag med ljus vin presenter god mat o massa kärlek .. super tack


o tack till alla andra som förgyllt min dag på jobbet med tårta skön sång min älskade vovve mamma min bror amanda kik arbetskollegor Stefan såklart o kadar :)

Super tack o puss på er kommer bilder imorgon är super trött just nu o ska tackla kuddar o täcke i sängen.. lång o tidig dag imorgon

puss på¨er :)

KÄRLEK!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0