Underbara

Vaknade har super ont i halsen och en väldigt slemig hosta... fuck säger jag hatar att vara förkyld ju.. liksom inte alls läge att åka på en dunderförkylning nu..
Men men är rätt mkt ledig denna veckan så jag får väl vila mkt.. hatar att ta massa förkylnings grejor...

Idag blir en hektisk dag... skall på möte vid 1 o sedan träffa tjejerna från vårat gamla telenor jobb ska bli jätte kul har inte sett dom på evigheter ju :) o det har ju skett lite saker me.. ingela ska ha barn o bea hatr förlovat sig :)

är riktigt sugen på att krya ned o sova lite till.. eller ska jag upp o ta en proemnad.. vill också till Ikea.. bläää fusk amanda..




Lite bilder från ridturen på Gärds igår kan jag bjuda på :)



Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag var inte på Ikea , ju!

2009-10-26 @ 18:44:10
URL: http://vaniljsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0