Winter footwear

Har som sgat betsämt mig för att hitta en ny canada Goose jacka.. ngn som skall sälja sin? iallafall var på stan med amanda lunchade o shoppade :)

/>

vad ska man ha för vinterskor .. själv så älskar jag höga stövlar med eller utan klack funkar vilket som.. hm får ju skryta med att jag är 1,68 lång :P

Tipsa mig på vad som skall finnas på mina fötter i vinter...

 
par nr 1 köpte jag idag underbara o bruna fina overknee
par 2 har jag lagt undan till imorgon kan inte bestämma mig...

Hjälp....

Kommentarer
Postat av: Mandy

168? HAHAHAHA, känn på 178 istället! WIHO, här uppifrån ser man mycket mer :)

2009-10-19 @ 22:34:44
URL: http://vaniljsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0