Äntligen 21


Det ärväl så man skall tycka o säga.. hm

Nyss hemkommen frånjobbet ganska slut... hm men det har varit en super dag och allting har klaffat undre serveringen.. riktigt bra jobbat allihopa..
Trevliga gäster som bara den också:)

Tack alla som grattade mig på tolvslaget på jobbet,, märkte nä'r jag kom hem att jag hade fullt med glitter guld papper innanför kläderna haha duktiga på att sjunga är ni också :P

Blir nog väckt efter morgonflyget imorgon har jag en känsla av ..hm om några timmar... så det är nog bäst ja hoppar in i duschen o sedan sängen.. ska bli skönt fast jag är hur pigg som helst..
men men dagen kommer imorgon o den består utav jobb o firande.. blir ingen utgång i helgen heller så alla som ska fira med mig o vill får boka nästa helg o då lördag o kanske class eller grand...


natti natt o tack för alla grattis kommentarer


hm ni såg min önskelista i förra inlägget :P men men vet jag e tråkig o inte önskat mig ngt direkt..


/ jossan





Kommentarer
Postat av: Emma

GRATTIS ÄLSKLING!!!!!

Ja det kan jag absolut göra. men det får bli på lördagen isf.

2009-10-01 @ 09:19:52
URL: http://justadoll.blogg.se/
Postat av: Karolin

Hej! Råkade snubbla över din blogg och passar på att säga grattis när jag ändå är här! :) Gillar din önskelista!

2009-10-01 @ 15:52:56
URL: http://karolinlh.webblogg.se/
Postat av: Emelie aka "MINI"

Grattis på din dag!!Hoppas du fått något fint idag!

2009-10-01 @ 20:45:12
URL: http://frubraun.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0