Borde sova

Skall upp om exakt 6 timmar borsta spreja o göra mat o ha med sig till utställingen i hässleholm men jag kan bara inte sova.. hostan kryper sig närmare o närmare jag blir snart galen...
Men det är inte det att jag är nervös för tävlingen det är ngt annat...:)

Du förgyllde kvällen  totalt o gav mig ny vilja styrk o glädje :) jag svävar på moln....


Kommer lite bilder på dagens shopping o tvätten av xante :)


Frukost på balkongen imorse med mitt hembakade bröd

 
Nu har jag snart hela serien fattas äggkoppar o muggar bara :)
 

xantes nya koppel mörkbrunt med glitter lite bling bling :P


xante efter badet.. blir här klippt fönad borstad o sprejad :) Min bebis

Klicka gärna här för snygga kläder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0