Dålig dubbning

Sitter och kollar på filmen på tv 4 .. har varit ute på en långpromenad innan ikväll o resten av dagen har man bara tagit det lungt... dåligt dubbad o den är på svenska...

Gumman det var inga lugna sms du gör mig oroligt.. vet att du inte fått igen internet där bort men som jag skrev om du nu fick mitt svar att jag stöttar dig vad du än gör och du vill plugga inte stå o ha det tråkigt på ngt slavjobb som inte intresserar dig det minsta.
Visst vill du skall komma hem o umgås med mig om dagarna men du måste göra det som du verkligen vill innerst inne och det är ju att plugga :)

Usch mår illa idag.. blää fattar noll hade tänkt börja med tabletterna idag men njaaaa vågar nog inte skall börja jobba kl 10 im.. vi som skulle till Ikea med madrassen jaja kommer fler dagar..

Vad gillade ni bilderna från igår?
O va tyckte ni om sminkningen.. har börjat våga lite mer o testa olika typer av sminkningar ...









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0