Dusch

Av med jubbe kläderna ... amanda lämnade mig nyss efter att ha öppnat sin födelsedags present min älskade gumman blev ju 21 idag stort grattis.

Ska iväg o äta med älskling nu :) Sedan blir det jobbet en runda lite snabbt och sedan myskväll.. Funderar på att åka och hämta xante .. men får fundera ska jobba hela veckan o vara på utbildning synd om min bebis ju om han ska få vara ensam i lägenheten... Får ta en funderare....

Gumman vill inte du ska åka men jag är sjukt sugen att åka med.. vem vet du hittar kanske mig vid gaten på fredag kl 20.00.. how knows...


Träffade brudparet idag helt saliga var dom o ur lyckliga.. Insåg mkt igår när jag jobbade att man hittar den rätta för eller senare o då fungerar man utan bråk tajs o man tänket o tycker samma... Känns som jag tagit ett steg högre på trappan genom livet faktiskt...

Men så är det väl man lär sig nya saker varje dag att gå vidare, förlåta, älska, bli besviken, nya lärdomar och att ta varje dag som din sista i livet.
Av de saker som sårar dig mest i liver eller skadar dig lär du dig åtskilliga saker mer för livet än om det inte drabbat dig.

Im moving ON ska ju plugga planera ev flytta till amanda i london när jag hittat jobb, o gå på fler utbildningar kommande månader o jag har ju börjat ett nytt jobb också dagtid med start om ca 2 månader. Men dte som glädjer mig mest är ju att jag ska börja prata i radion Kiss Fm igen har ju haft sommarlov:)


Måste skynda mig nu..

Lycka till too every happy lovers.. Im moving ON

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Är glad för din skull. Hoppas du mår bättre nu.

2009-09-13 @ 17:51:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0