Film

Inget bra på tv alls idag o inte ikväll heller.. fan att man inte kan ladda hem filmer längre.. Ngn som kan tipsa om ngn bra film eller ngt som kan lämna lite filmer som ex the dutchees? Älskar sådana filmer det bästa som finns typ..

Ngt annat skum med mig är att typ varje dag ser jag ngt på tv där man talar danska .. älskar bara det språket o jag börjar förstå mer och mer o även tala lite fler ord :) Får väl bosätta mig i DK.

Har tvättat jobbat umgås med världens sötaste bebis o amnada idag kan inte bli bättre :)

ska lägga upp lite bilder på lägenheten som luktar nystädad ... nya lakan äppeldoftande golv o alla... imorgon blir det storstädning av köket eller badrummet tror jag om jag orkar efter jobbet... o sedan vinkväll på kvällen :)



Glöm ej klicka o gör mig glad på länken under

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0