Första inlägget

Blev som sgat en ny dator o många tusenlappar fattigare men men fanns ju inte så mkt att göra åt saken.. ska sälja den gamla för den fungerar . Behöver dock uppdatera o kanske byta fläkten...

Har haft en fartfylld dag .. försöker umgås så mkt så möjligt med min lilla amanda..vill inte du ska åka men det är ju bäst så.. o jag kommer ju i januari :) F¨r hoppas man kan hitta jobb o så där men det skall inte vara några problem.

Har ju varit på knark/alkoholkurs o utbildning idag . Kan lätt säga det var den bästa kur o utbildning jag varit på i hela mitt liv . Riktigt roligt att det kommer fler inom en snar framtid o att man skall sammarbeta med alla som var där för en bättre krogmiljö.

Fick många nya o bra ider att tänka över o infomera mina kollegor om på jobbet. Kan tycka alla fler nattklubbar restauranger borde deltagit idag för det hade nog varit en väckarklocka för många. Fick ett skrämnade resultat av socialförvaltningen som deltog.

För några månader sedan skickades ett ut ett papper med frågor vi skulle fylla i och där var en av frågorna om man använde droger. När man räknat ut alla svar m,m så framkom det rent statistiskt att 5-6 av oss i K-stad använder droger som jobbar inom branschen visst är det hemskt.. o när man räknar vidare så kan man ju bli riktugt chockad av hur många på krogen som isf skulle vara påverkade. usch hemska resultat man får fram

Ska snart krypa ned under en tjcok fil thar fruktansvärd migrän haft hela dagen o sen ska jag kolla livkaterna missade ju avsnittet igår men det var det värt... var en rund apå krogen med amanda :)



Ngn som vill köpa min laptop 15.6 tum compaq f550 högstbjudande fullt fungerande.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0