Fortfarande sjuk

Japp hostar fortfarande som en galning och känner mig helt nere i kroppen kan detta bara inte försvinna? Igår var kanske inte en av mina bästa dagar på länge...
Hade min underbara vovve hemma o vi hade betsämt med amanda att vi skulle ut på morgon promenad kl 9  o skulle mötas vi stoppljusena..

Tydligen hade jag stängt av snoozen o eller o vaknat 5 över 9.. o xante hade inte väckt mig...så vi fick springa dit o amanda var ckså sne skönt.. annyyyyy wayyy nästan gått klart rundan o lämnade amnada vid söder fick jag ett sms från min chef.. när du e på kontoret ring mig., shitttt ska vara där kl 10:15 o klockan e 10:10 springer som en gnu i träningskläder med hund i handen hem ..

Hoppar på cyklen i 110 bort till jobbet helt svettig o flåsig 10:20 var jag på jobbet inte illa :) Lyckas få med mig bankodsan o ringer amnada som får föra över lite cash :)

O kommer hem lämnar xante till mormor o morfar o sedan drar dom galna tjejerna till Lund för shopping..

Lägger upp bilder senare ikväll.. skall käka frukost nu o sedan bege mig till jobbet :)


psttt världens mysigaste lillfest hos mig igår bilder komme r

Klicka på länkarna på ikonerna nedanför tack o hjälp mig skrapa ihop till en ny dator..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0