Gäsp

Nyvaken hade snott in mig i täcken .. åh blää hatar at lägga mig med smink.. orkade verkligen inte tvätta av mig det igår o kläderna ligger i en hög o bordet fullt med toma flaskor o vinglas.. suck
Men det var en rktigt härlig förfest.. o då ska vi inte prata om utgången .. riktigt bra drag på Class igår o Grand också.. sprang mellan ställena usch kallt..

Åhh va precis som förr när man var yngre skaka rumpan knuffas på dansgolvet.. kände i fredes att jag var för gammal för o festa men igår natt hade ja kunnat vara ute vraje helg.. kul som fan...

Saknade dock en som hade föryllt kvällen till 100 % min panda såklart men men...hanna stackaren gav sig av mot kastrup kl 3 inatt efter att ha hängt me doss ut.. lovely dress stumpan..

Ska bara ligga i sängen hela dagen o fundera studera o krumilera...Ngt bra på tv idag?? Ge mig tips påå ngn film o har ni ngn film kom förbi med den pleas...

Får ta mig i kragen o hämta kameran o ladda upp lite bilder.... tycker jag ni trogna läsare förtjänar...

Vad ska man äta idag? Hungrig som fan!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0