Har du glömt Kondomen i Sommras?




Blir så förbannad att jag inte vet vad jag skall ta mig till. Kom innanför dörren nu efter jobbet och hittade massaor med post tidningar reklam o skit. Men överst hade ett grönt vykort med nakna människor som formade orden har du glömt använda kondom i sommras? Eh va i Helvete tänkte jag ursäkta språket.

Själv är jag jättenoga med att testa mig o gör det ofta för man vill inte ha ngt skit med sig från ett gammalt förhållande o man vill gärna inte bli steril. Men man vet ju inte hur det är med andra.
Kommer säkert få taskiga kommentarer nu om att han varit otrogen men det bryr jag mig inte ett dugg om för jag har lagt allt bakom mig o dte rör inte mig i ryggen.. deras olycka isåfall.

Iallafall kan ju ett sådant vykort eller brev få allvarliga konsekvenser men jag förstår det är deras reklam kampanj för att klamydia ökar lavin artat bland oss under 35 o på ngt sätt måste man få folk att vara rädda om sig själva och andra.

Men tycker det borde finnas andra sätt att upplysa folk om att vara rädda om sig eller vad säger ni läsare?



Nu blir det lunch med chefen .. :)

Måste hinna duscha bara innan han dyker upp hörs sen o kanske får ni se min nya laptop :)

Knarkutbildning imorgon ngn mer som skall dit?

hade hoppas folk skulel kommentera gårdagens video... hm

Puss o kram ses på stan





Kommentarer
Postat av: FRIDA - It´s all about me

sv, Vad är tråkigt?

2009-09-16 @ 19:25:12
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Magnus

Jag vill inte vinna din gamla dator, men min son vill vinna den och titta på Star Wars filmer på youtube. Han är en glad liten prick på fem år. :P

2009-09-16 @ 20:01:33
URL: http://taffelman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0