Livvakterna

Njaaa inte jag som skall ha livakter .. tyvärr haha nej skoja bara

Ligger o kollar på den danska livaktserien riktigt bra .. nästan bättre än anna Phil.. märker att jag bara vill följa me o prata danska.. funderar på om man skulle gå ngn danska kur o lära sig prata ordentligt har ju väldigt lätt för det danska uttalet o stavningen suger jag på men det är ju aldrig för sent..

Go to fullsize image

Riktigt glad som blir länkad i en annan blogg.. Hoppas nu man får fler o många nya läsare som vill följa ens vardarg.. dock inte så spännade kanske men förhoppningsvis lite rolig.

Fruktansvärt förbannad är jag att man utger sig för att vara ngn annan o skriva dumma kommentarer men hoppas du haft roligt med att fördriva din tid till att läsa bloggen o låtsas vara ngn annan. Moget.

Så skönt snart helg både längtar o inte längtar min älskade amanda flyttar på fredag :( saknar dig som fan redan vill inte inse att du snart åker.. men 3 månader sen är du himma på jul lov o sedan i januari flyger jag med till London :)
Har ju ett fett presentkort att uttnyttja får ta o glömma min flygrädsla... är ni läsare rädda för att flyga o vad har ni för tips till mig att få mig att resa oftar?


Ska bara kolla klart på avsnitt 3 sedan måste jag krypa till kojs... får ju morgonbesök o sedan jubb imorgon :)

puss o kram ses på stan




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0