Mätt o belåten

Har lagat en av mina favoriträtter idag hemmagjord hummersås potatismos o bergtunga file mums.. fattades dock färsk citron så jag fick ta färdigpressad o så hade jag ingen grön sparris men allt funkade fin ... mums..

Tråkiga är bara att man måste diska o skura blää.. håller på att tvätta o vädra alla mina madrasser o så.. riktigt fint väder. Funderar på att ta ännu en power walk om ngn timme..
Idag är också första dagen jag skall prova Alli tabletterna :) hoppas dom fungar bara lite skeptisk till vad det stod om dom.. man kund efå plötsliga diarrer.. hm om man äter fett.....

jaja ska prova idag o se hur dom fungerar.. hade margarin i maten rätt mkt fett o så grädde .. kommer väl sitta på toa hela dagen haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0