Nyvaken

Blir en lugn dag hostar bara ökar i takt med att jag ökar medicinen känns inte alls bra... skall ringa ibbe o höra om han hinner köra inom o köpa med hostis .. orkar inte kliva ur sängen idag verkligen.
Märkte att Fredrik har varit gulllig o slängt in lite filmerr i brevinkastet.
Måste dock ta mig upp ur sängen idag för jag har mkt att göra hoppas febern håller sig i skick. Skall snart sitta i möte med veterinärerna ang röntgenbilderna och hur vi ska behandla xante. Sedan prata med uppfödarna och så skall SSK ringa mig ang omröntgen o godkäning m,m.... O att det skall vara så mkt trassel....
Inte direkt detta man förväntar sig när man köper en hund..

Fan jävla idag... redan börjat med att sitta och gråta jag orkar inte mer!



psst klicka
Gärna på ikonerna nedan om du söker jobb kan jag rekomenadera denna sidan har faktiskt fått ett jobb därigenom eller om du vill busa med dina vänner som jag gjorde igår heheh uppskattat
Klicka annars bara ned sidan som kommer upp så har du gjort dagens goda gärning....




Kommentarer
Postat av: Erika

sv: Det har jag ingen aning om :/

& tack så mkt :D

2009-09-02 @ 16:00:44
URL: http://icanpikan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0