Oj oj

Sitter uppe kan inte sova hostan blir bara värre och värre-- fattar inget .. har tagit hostmedicinen men inget skit hjälper ju..
Sitter och funderar på livet just nu.. inget blir som man tänkt sig och efter denna mini helgen som jag kallar onsdag och torsdagen denna eckan vill jag nog bara säga att vänskap rostar aldrig visst bråkar man o avslutar vänskaper men det känns som att vår blir starkare för varje gång vi bråkar... hm kanske bara jag som känner så..

Var ute o gick min vanliga kvälls runda som brukar gå i raskt tempo o inte ta så himla långtid.. kan säga jag hade tryck i bröstet o hostade som en galning o kallsvettades så jag trodde jag hade värmeslag o sedan skulle frysa ihjäl... ngt är bestämt fel..

Sitter o småpratar med kalle via sms alltid så gulliga sms man får o uppmuntande.. :) inget att kolla på tv o filmerna man fick idag har man ju redan sett.. ingen som kan skicka över lite filmer till mig när jag e krasslig*? Jäkla piss att man inte får ladda hem länge.. Men undra om dom tagit mig om jag skulle ladda hem?? Vad tror ni?

Amandas o min dresscode var mysbyxor.. o igår var vi faktiskt o shoppade o hittade världens finaste byxor o mys ai.. var det ngn av oss som hade byxorna ??? Neee men jag kan tala om att jag har dom på mig nu o en vit skön oversize tröja o mjuka tossingar på fötterna...

Imorgon blir den dag med vovven o amanda :) hörs o syns

pssst glöm ej klicka på reklamikonerna

Som ni ser på bilderna inledes kvällen med kräft/räkpill vin cider o sedan ser ni hur det avslutades haha




Kommentarer
Postat av: S A N N A ♥

Godmorgon,

är allt bra med dig idag? (;

2009-09-04 @ 07:15:14
URL: http://sannasrum.blogg.se/
Postat av: Johnny_42

Hehe.. Hjärtat på fel ställe.. S

2009-09-07 @ 15:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0