Saknade älskade

Hm låter nästan som en film titel hahha nej men allvar nu.. har hållt panda sällskap idag innan hos skulle med tåger o flyget till London.. har försökt skratta o hålla modet uppe men när vi skulle säga hej då brast det.. saknar dig som fan o bara jag sitter o skrivet detta så börjar tårarna falla...

Fast vi inte vuxit upp tillsammans känns det som vi kännt varandra i evigheter tror vi snart kännt varandra o snart 1 1/2 år o dom bråk vi haft har nog enligt vig gjort vår vänskap starkare.. tror jag iallafall

Nyss kommit hem från class dålig mat faktiskt beställde en förätt calamares o fick varmrätt med bläckfisk illa.. men men kan ju bli fel ibland men dte var bra mat.

Dock sjukt bevsiken på dig du fördärvade min kväll du visste att det är fredag o amanada ska åka du tog reda på att jag skulle äta middag med en av mina bästa killkompisar o du koMMER dit o äter o sitter o kollar hela tiden.. moget...

Ska inte gråta mer nu kommer prata med dig varenda dag :) rebeca o folk från hästkretsarna har bestämt vi skall ut på grand ikväll .. mottligt sugen har huvudvärk o vill bara  krypa ner i mian sköna mjukisar duscha  efter motions rundan o ä'ta popcorn :)

men nu blir det smink sprit o utgång!!!.




Kommentarer
Postat av: Veronica

naaw vilka söta byxor :)

2009-09-19 @ 17:12:37
URL: http://veronicaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0