Sockervadd var det jaaa..

Ska pallra mig iväg till jobbet.. har bråkat rätt mkt med en person som betyder mkt fö rmig men så sjönk jävligt lågt idag. Att ens bara tänak tanken o dessutom säga o ge det som ett förslag till mig är helt sinnes sjukt.



Visst klickar det inte så gör det inte det men att äsga man skall gå tillbaka till ngn som sårat en otroligt mkt det finns inte på min karta. O sedan att vara med ngn för denna har mkt epngar är inte min stil heller.. det viktigaste för mig är kärlek inte pengar... jag är inte som du ...

Satt o kollade Pandas blogg o fb bilder blir så glad varje gång jag ser dom:) livet leker verkligen ibland.. synd livet inte alltid kunnde gå som på räls. Iallafall inte sovit mkt inatt utan jag har tänkt på mina mål i livet. Och jag börjar bli rätt säker på att jag är inne på rätt väg just nu :)
Tummen upp haha

Blir en lång dag idag.. hm tur man sovit mkt och är utvilad.. hem borde vara så men kroppen är seg som bara den idag..
Precis ätit kyckling pitabröd o avokado o sallad såklart mums :)

Önskar mig inför morgondagen

1 större lägenhet med balkong
2 Sambo hus o förlovningsring
3 Flygbiljett inkl jobb o califonien o panda såklart
4 örhängen
5 apelsiner sötao goda
6 kropps mys atruklar ljus krämer smink ;:)

hehhe more to come

måste te jobbet nu cioaaa bellaaaa

 
panda o jag nova lund massorrrr av snygga skor hittade vi. blev ett par halvhöga minnsan om jag inte minns fel :)

 Malmödagrana innan hemfärd säger bara kamera sockarvadd soppgubbe o sopp bil o amanada säg cheeesssse :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0