Update


Vet har varit dålig på att uppdatera för er kära läsare men har haft många bollar o projekt i luften nu o kommer ha framöver.
Har idag varit med masen på Ikea Älmhult o fixat med min förbannade skit säng o även inhandlat lite skaer till nattklubben/restaurangen :) Hittade jätte fina ljusstakar/lyktor :)

Dock väldigt besviken på Ikea men får se hur dom löser detta nu med sängen..

Skall gå och knyta mig .. lång dag imorgon o jag måste försöka åka o lämna min svindyra skit dator på elgiganten imorgon är inte ett dugg nöjd tyvärr...





Har haft måndagsmys med dippa morötter o annat gott o kollat anna  panna cykelanka med amanda :) MYSFAKTOR 100%%%%%%%

Vad skulle jag göra utan dig skönt du är himma igen :) O lycka till med plugget nu du fixar det!!!!!


Moore to come .... kiss jossan

miss you honey



Vad gillade ni min nya header? Good work panda panda


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hallå! Var blev min länk av?

2009-09-29 @ 12:27:22
URL: http://vaniljsas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0