Uppe med tuppen

Första dagen i skolan.. om ca 1 timme... lite smått nervös,,, funderar på om de har med tabletterna o göra.. hoppade över dme igår för att magen skulle vara ok o för att jag åt ett sås som inte va direkt fett fri.. men ska vara ärlig det blev värre..
Skulle nog fortsatt att ta mina tabletter..

Var på maxi o handlade i¨går .. köpte batteri till vågen för att kunna se om tabletterna hjälpt mig på vägen.. men jag köpte för stort runt batteri skit svåt o skit smart jossan du kunde tagit med det gamla ju.


Fick en inbjudan imorse ! Kan säga den jävla inbjudan sabbade min DAG. Riktigt skit förbannad. Det är typ tacken...

Ångest efter igår.. skärpning jossan du lovade dig själv...

Ne dags att hoppa i duschen o sedan frukost..

Blir en outfitbild också¨om jag hinner.. måste åka te Åhus o hämta mina vinter kläder... börjar bli kallt nu..

puss puss



Kommentarer
Postat av: Malin - Hockeyfruga

ha trevlig dag!

2009-09-23 @ 10:08:01
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Malin - Hockeyfruga

verkligen! aha va smart hihi:)

2009-09-23 @ 10:13:55
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0