usch pök blää

Finns en positiv grej med lördag .. Idag är det bröllop på jobbet o brudparet kommer ha underbart väder stort grattis till Er verkligen :)
Hoppas vädret håller sig hela dagen..
O jag ska träffa david inatt för vi slutar jobba ca samtidigt så jag ska försöka vara först hos honom o ge honom en godnatt puss :)

Dagens negativa saker är följande

Min förbannade hosta är tillbaka
Jag saknar dig som fan
Och jag är jätte trött verkligen

Ska bädda sängen som lukar nya lakan o sedan duscha o försöka äta.. magen är inte sugen på att arbeta idag tydligen...'
Undra om dte var pizzan vi åt igår eller om det var ceasarsalladen.. carrpo blev ju jätte dålig o spydde också när hon köpt den salladen för ett tag sedan.. skumt...



 Panda full i gasen hos mig en måndag hehe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0