Utkast: ÅH vilken ...

ÅH vilken morgon har sovit jätte konstigt undre natten och drömt massa konstiga drömmar.. varfför måste man drömma speciellt när det handlar om otäcka o nästan verkliga händelser usch fy ne dte står på min ogilla lista precis som facebook börjar göra.. Visst det är kul med skvaller o evenemang o liknande men nja.. tröttsamt o uttjatat enligt mig börjar det bli... Ngn som håller med mig?
Var inne på denna sidan o kollade underkläder för oss kvinnor/tjejer grymt fina :) klicka gärna o se vad du tycker.....

Blir en rätt lugn dag skall hoppa in i duschen innan amanda kommer.. vi skall äta mitt hemmabakade jalapeno bröd till frukost och seda skall vi ut på shopping.. Dock inte vilken som helst utan second hand.. har aldrig i hela livet shoppat på second hand men till min stora förtjusning skall det nog bli succe :)

Ciaaaaa....

Kommentarer
Postat av: NILO

bra den där sidan va!

2009-09-04 @ 11:37:46
URL: http://pinkwaterlily.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0