Utställning

Äntligen hemma igen..
Kan säga jag är trött lycklig blöt hungrig och har blåsor på händerna men dte var det värt...


Uppdaterar senare skall ladda upp bilder och sova innan man skall iväg och jobba kl 5...

kiss kiss


psst jag har finaste hunden BIM unghanhund o sedan 2:a av 11 tikar :) >Inte illa pinkat hahah :)

Hässleholm BK 2009-09-05
Golden retriver öppen klass
Start nr 94

detaljbeskrivning:
mkt god typ maskulin kraftfull huvud gott uttryck bra pigment korrekt bett ngt kort hals för dagen bra rygglinje rätt ansatt svans välkroppas med god bröstkorg bra benstomme korrekt vinkel bra päls goda rörelser fram lite tåad bak trevligt temp .

Så lödd domarens kommentarer :)





Klicka gärna

Kommentarer
Postat av: Johnny_42

Hej.

En mycket vacker liten dam på bilden.. L

Kul att du håller på med utställningar. De gör min syster och mamma också, men med stor-pudlar. Dom har även en kennel + att min syster har eget trim.

2009-09-07 @ 15:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0