Vilka svin det finns

Denna staden är färhållandevis ganska liten men jag har fan aldrig varit med om att det finns då många svin omogna människor och äckliga svin som slår på tjejer. O som dessutom får behålla sitt jobb på taxi fast man inte ens sköter sitt jobb.
                                         Skandal hade jag ägt det bolaget så finns det minst 2 jag hade sparkat direkt.

Jag och amanda hade en sjukt trevlig kväll som kunde dock avslutats bättre tar på mig hela skulden men dét finns alltid ngt positivit i något negativt som händer.,.

Ska försöka äta lite o se hur man mår,,, fick mig nog en chock o sanningens ord igår... ciaaaaa

Kommentarer
Postat av: Mandy

Stå på dig nu!

2009-09-03 @ 11:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0